2011. január 2., vasárnap

Havazik...

Tegnap olvadt, ma reggel óta szépen csendben ismét havazik...
Lassan minden fehér. Az ablakból nézve nagyon szép ahogy szállingóznak a hópelyhek...

Ismét hanyagolom a varrást és inkább kötök, persze megint zoknit. De amióta rájöttem, hogy tudok én 5 tűvel is kötni, azóta nemcsak fejben tervezgetem, hanem a valóságban el is készülnek. Nem is nehéz, pedig évekig győzködtem magam, hogy ezt én úgysem tudom megcsinálni. Amióta rátaláltam Jucuu oldalára, ahol a hozzám hasonló vizuális típusú emberek is képekben látnak minden munkafázist, azóta gyermeki lelkesedéssel kötöm a zoknikat... Na persze nem olyan kacifántosakat, mint ő, hanem csak egyszerűen simán, de ami késik, nem múlik...
Szóval ez is ajándékba készül, de még nem árulom el, hogy kinek, nehogy lebukjak vele...
Kép is készült a fél munkáról, de még a gépen van (sok mással együtt), csak le kellene tölteni. Majd mutatom, ha már legalább az egyik készen lesz.

Nincsenek megjegyzések: