2011. április 22., péntek

Megérkezett!!!

Tegnap megérkezett mamis blogján nyert táskám!
GYÖNYÖRŰ!!!! Azt nem tudom, honnan tudta, vagy csak megérezte, hogy a narancs sárga a kedvencem, de fekete bársonyból van, narancs szegéssel és belsővel, na és narancs hímzéssel. :)))
Amikor kibontottam a nagy borítékot, még a lélegzetem is elállt!!! :0  :)))))
ITT IS SZERETNÉM NEKI NAGYON MEGKÖSZÖNNI!!!!
Erre a tásira bizony érdemes volt várni!!! Már most imádom!!! :)))

A képeket, mert több is van, remélem ma még tudom csatolni...
Jelenleg még a gépen vannak, és kicsinyítésre várnak... De per-pill, nincs rá időm.
Talán majd este felé...

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Őrülök, hogy célba ért, annak pedig még inkább, hogy tetszik:)!!!!Köszönöm, hogy játszottál és nagyon köszönöm a türelmedet.

Amy-kreatív írta...

Inkább én vagyok az, aki köszönettel tartozik neked!!! :)))
Örülök, hogy játszhattam nálad!
Remélem lesz még rá máskor is alkalom. Sőt, nálam is lesz majd játék, de ahhoz kell még egy kis idő... :)))