2011. június 26., vasárnap

Kutyakiállításon

 voltunk ma. Az idő szép volt, a családnak  is tetszettek a kutyák, de valahogy olyan "hiányzik valami" érzésem volt...
Itthon jöttem rá, mivel párom megjegyezte: nem láttam egyetlen német juhász, vagy ónémet juhász kutyát sem. :(((
Nos tényleg nem volt még mutatóban sem, pedig az ónémet a hosszú szőrével és a szép kiállásával szerintem a legszebb kutya... Lehet, hogy elfogult vagyok? Lehet, de most már tudom, mi az, ami hiányzott a mai napomból.
Emellett volt még gyerek kreatív sarok is. A lányok virágot készítettek, aztán arcfestést kértek, én pedig itthon befejeztem nekik a szobájukra szánt kis névtáblájukat, és a bejárati ajtóra  is az üdvözlő táblácskát. (Titokban, amíg ők  szundiztak .) Persze mindezt papírból...
Elkértem az "alkatrészeket" mindezekhez, mert ha ott kellett volna elkészíteni, talán még most is ott ücsörögnénk a fák alatt. :)))
Képeket később...

Nincsenek megjegyzések: