2011. szeptember 23., péntek

Tegnap Pécsett

voltam, az Autómentes nap alkalmából megrendezett kézműves vásáron.
Jól éreztem magam, szép nap volt.
Összefutottam  Abilével is.
Megtalált 1-1 ismerős, vagy ismeretlen is, akivel jókat tudtam beszélgetni is.
Számomra nagy élményt jelentett, hogy személyesen megismerhettem Elizabeth Nardo-t. Ő Pécsett a (talán) leg elitebb menyasszonyi és alkalmi ruha kölcsönző tulajdonosa. Nagyon kedves, közvetlen, igen barátságos hölgy.

De most jöjjenek a képek:









2 megjegyzés:

Editfolt írta...

Nagyon jól néznek ki ezek a táskák. Egyszer én is megtanulok ilyet varrni. de még nem jutottam el idáig.

POÉ írta...

Nagyon klassz a standod, ha ilyen jó rendezvényekről tudsz, nekem is segíthetnél, én nem hallottam egyikről sem , szívesen mennék én is .
A táskáid csodásak , nekem is újítanom kéne !!