2011. november 22., kedd

Találtam egy

érdekességet, itt. Nekem még új, de nagyon tetszik!Na nem Koncz Zsuzsa száma az új nekem, hanem amit alatta láttok...



Ha én kelme volnék, száz színben pompáznék
Minden foltvarrónak örömet okoznék
Akkor lennék boldog, hogy ha szétvágnának
S újra összevarrnak quiltnek vagy táskának.

Hogyha cérna volnék, nem gubancolódnék
Minden kicsi foltot szépen összevarrnék
S hogyha egy varratom mégis kibomolna
Spulnim szégyenében világgá gurulna.

Ha vasaló volnék, mindig meleg lennék
A vasalódeszkán ide-oda járnék
Minden kicsi ráncot szépen kivasalnék
s ha jön a villanyszámla csendben elpirulnék

Ha varrógép volnék, mindig készen állnék.
Éjjel nappal mindig csak quilteket varrnék
S ha egy alkatrészem mégis elromolna
Saját lábon mennék a Varrógépcentrumba.

De foltvarró vagyok, ízig vérig, érzem.
Így a nagyvilágot foltos szemmel nézem.
Örömet, bánatot, mindent mi elvásott,
Összevarrjuk ezt a széthullott világot.

              MÁRTA NÉNI

1 megjegyzés:

Marika írta...

Örülök hogy tetszik :)
Konc Zsuzsa azért van ,mivel Ha Én rózsa volnék
a zenei alapja a
FOLTVARRÓK HIMNUSZÁNAK :)
Énekeld csak:))
Csodálatos volt hallani és énekelni Tatabányai országoson.