2012. február 7., kedd

Apróságok

készülnek kis műhelyemben.
Ovis alapítványi bál lesz, oda készítek tombola ajándékokat, mellette pedig a szokásos varrnivalók készülnek.
Képeket akkor, ha van már mit mutatni belőlük.

Tegnap, méregből, és kevés maradék anyagból varrtam 1 pizsamát az egyik kislányomnak. Történt ugyanis, hogy pénteken a pizsink nélkül jöttünk haza. Hétfőn reggel sem találtuk meg, így arra gondoltam, ne maradjon már pizsi nélkül ez a csöppség, anyuka hamar varr neki egy újat... Igen ám! De az anyag, amit találtam, kevés volt hozzá... Na itt jön az, hogy kreativitás. :)))
Holnap teszek fel róla képet is, mert elfelejtettem fotózni.
Na és a vicc az egészben, hogy kedden és szerdán Baranyában az iskolák és az ovodák nem fogadnak gyermekeket...
Ja! A pizsamánk közben meglett, mert beágyazták az oviban... Na erről ennyit. De legalább van 1 új pizsije a csajszikámnak... :)))
A hideg és a hóesés kicsit lelombozott az utóbbi időben. Én nem szeretem a hideget és főleg, nem szeretem a havat!!! Kevesebb volt a lelkesedésem a varráshoz is. :(
Így volt, amikor inkább a tv mellett nekiálltam horgolni. Pindurkáimnak, lábszárvédőket. Hogy mikor lesznek készen? Ki tudja? :)))

Nincsenek megjegyzések: