2012. szeptember 5., szerda

Ma is egy... na mi is???

Persze, hogy  táska.   :))) Ildikóé lesz.
Valamikor, amikor belevágtam a kézművességbe, nem is gondoltam rá, hogy táskát varrjak.
Aztán elkészítettem az elsőt, és azóta nincs megállás...
Praktikusak, sokzsebesek, pakolhatóak, még a kisebb méretűek is, amiket készítek.
Ez nem öntömjénezés, de ez van.
Sokat tanulok belőle. :)
Azt vettem észre, hogy szeretik a munkáimat. :)))
Ezt bizonyítja, hogy egyre több táskámra tartanak igényt.
Ez pedig boldoggá tesz :)))
Szóval, ma is készült egy táska.
Varrtam már ilyet, a közepén más motívummal. :)
45 x 35 cm-es, egyszóval BIG! :)))

lila is, nagy is...
zsebek
és még mindig zsebek... Cippes és nyitott is + kulcsőr

cippel biztonságosabb :)

pzs tartóval, ami ajándék lesz :)


1 megjegyzés:

Szöszi írta...

ez nagyon gyönyörű lett!!szeretem nézni a műveidet!!!