2018. február 26., hétfő

Én szeretem a havazást...

tényleg, de csak a meleg szobából nézve. Brrrr. Nem tehetek róla, de utálok fázni...
No és most, amikor reggel, a suliba induláskor is -4 fokot mutatott a hőmérő, emellett pedig aprón, de annál sűrűbb pelyhekben hull a hó február utolsó napjaiban.... Nahhh ilyenkor aztán én is megkérdezem: TAVASZTÜNDÉR, HOL VAGY MÁR??????
Nos ebből is érzem, hogy én tényleg egy tipikus mediterrán típusú ember vagyok, aki jól elvan azzal a jó kis középhőmérséklettel...(lenne, ha az lenne...) De most hideg van.
Na félre téve a nyavajgást, jöjjenek a tavalyi év végén készült dolgok, amiknek még egyáltalán nincs vége...
A hosszasra nyúlt bevezető után nem szeretnék túl hosszú litániát íni, ezért tömören elmondom ennek a táskának a születési történetét. Még novemberben megkért egy régi kedves ismerősöm, hogy varrjak neki egy méretes, "malaclopó" méretű táskát. Legyen az alapja zöld, az elején fehér betéttel, amire Kalocsai hímzést szeretne. Nagyot, vagy sokat. Hmmm... Mágnes zárat kért rá, kapásból kettőt, hogy a cipzárral ne kelljen bajlódnia. A belsejében legyen 3 részre osztott zseb, és a mérete legyen legalább 40 x 40 x 10 cm-es. A táska elkészült, ismerősöm boldog  volt, mert az álomból kézzelfogható valóság lett. Én pedig attól lettem boldog, hogy valakinek ismét megvalósíthattam az álmát.
(Nekem nagyon tetszik! Ti mit szóltok hozzá? Várom a véleményeket, remélem megírjátok. Köszönöm!) Szép napot kívánok nektek!

A táska eleje. (a háta teli zöld.én imádom ezt a színt)
A táska belseje a 3 rekeszes zsebbel és a kulcstartó karabinerrel

2 megjegyzés:

Csipkeherceg írta...

Nagyon szuper tavaszváró táskát készítettél. A telet én is szeretem . Jó ilyenkor bent lenni ,alkotni :))

Amy-kreatív írta...

Köszönöm szépen.:)