2018. május 30., szerda

Repül az idő...

ha blogírásról van szó. Bezzeg, ha másról van szó, akkor csak vánszorog...
Az év elején olyan távolinak tűnt még ez a hónap, ma meg már csak kamillázok, hogy hoppá, holnap már a nyár első napja lesz... Hihetetlen. Nos, a hosszúra nyúlt bevezető után rátérek arra, amiért ma ismét a gép elé ültem. Folytatom az ez évi munkáim bemutatását, amire az utóbbi időben a család, a varrás, az iskola és egyéb teendőim mellett már nem maradt energiám.
A legkisebb lánykámnak régebben megígértem, hogy készítek egy takarót. Lassan készült, mint a "Luca széke", de amikor megkapta, nagyon örült neki. Szereti a baglyokat, így nem volt kérdés, mi legyen a takaró fő motívuma. Én pedig szeretem a foltvarrást, ezért belecsempésztem néhány készen lévő blokkot is, és  tőlem telhetően, meg is tűztem. A végeredmény egy 140 x 200 cm-es takaró lett. :)
Emma örömére. :)




Nincsenek megjegyzések: